BOLANING SHAXS SIFATIDA SHAKLLANISHI PEDAGOGIK JARAYON SIFATIDA

ПОЛНЫЙ ТЕКСТ:

Аннотация

Ushbu maqolada bolaning shaxs sifatida shakllanishi jarayoni pedagogik nuqtai nazardan tahlil qilinadi. Oiladagi tarbiya, maktab muhitining xususiyatlari, o‘qituvchining pedagogik kompetensiyasi, shuningdek, ijtimoiy va psixologik omillar bolaning yetuk shaxs bo‘lib kamol topishida muhim ahamiyat kasb etishi ko‘rsatib berilgan. Shuningdek, maqolada konstruktivizm hamda sotsiokultural yondashuvlar asosida bolaning ta’lim-tarbiyasi hamkorlik va interfaol usullar yordamida takomillashtirilishi lozimligi ta’kidlangan. Ushbu tadqiqot, shaxs shakllanishi jarayonida oilalar, maktablar va keng jamiyat hamkorligining zarurligini alohida ta’kidlaydi.

Об авторах

Список литературы

Выготский Л. С. Мышление и речь / Л. С. Выготский. – М.: Лабиринт, 1999. – 352 с.

Пиаже Ж. Речь и мышление ребенка / Ж. Пиаже. – Ростов н/Д: Феникс, 1997. – 512 с.

Sharipov G‘. N. Pedagogika nazariyasi asoslari. – Toshkent: Fan, 2018. – 280 b.

G‘ofurov A. R. Bola psixologiyasi va tarbiyaviy jarayon / A. R. G‘ofurov. – Toshkent: O‘zbekiston Milliy Ensiklopediyasi, 2015. – 198 b.

Как цитировать

Nigmatova Maxmudovna, M. (2025). BOLANING SHAXS SIFATIDA SHAKLLANISHI PEDAGOGIK JARAYON SIFATIDA. Кокандский ДПИ. Журнал научных сообщений, 5(2). извлечено от https://ilmiyxabarlar.kspi.uz/index.php/journal/article/view/1520
Просмотров: 5