QOBILIYAT, UNING MOHIYATI VA O‘QITUVCHINING PEDAGOGIK QOBILIYATLARI
Аннотация
Ushbu maqolada qobiliyatning mazmuni, pedagogdan talab etiladigan qobiliyat turlari, ularning o’quvchilarga ta’siri hamda mohiyati yoritib beriladi.
Об авторах
Список литературы
Mavlonova R.A. Umumiy pedagogika. -Toshkent: Fan va texnologiya, 2018. -446b
Vygotsky, L. S. (1978). Mind in Society: The Development of Higher Psychological Processes. Harvard University Press.
Jennings, P. A., & Greenberg, M. T. (2009). The prosocial classroom: Teacher social and emotional competence in relation to student and classroom outcomes. Review of Educational Research, 79(1), 491–525.
Leontyev, A. N. (2003). Activity, consciousness, and personality. Prentice-Hall.
Omonov H.T. Pedagogik texnologiyalar pedagogik mahorat. -Toshkent: Iqtisod-moliya, 2009. -232b
Xoliqov A. Pedagogik mahurat. -Toshkent: Iqtisod-moliya, 2011. -60b
Как цитировать

Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution-NonCommercial-NoDerivatives» («Атрибуция — Некоммерческое использование — Без производных произведений») 4.0 Всемирная.