GAMIFIKATSIYA ORQALI BOSHLANG‘ICH SINF O‘QUVCHILARINING O‘QISHGA BO‘LGAN QIZIQISHINI OSHIRISH.

ПОЛНЫЙ ТЕКСТ:

Аннотация

Zamonaviy ta’lim jarayonida gamifikatsiya innovatsion yondashuv sifatida keng qo‘llanilmoqda. Ushbu maqolada gamifikatsiyaning boshlang‘ich sinf o‘quvchilarining o‘qishga bo‘lgan qiziqishi va motivatsiyasiga ta’siri tahlil qilinadi. Tadqiqot davomida ta’lim jarayonida o‘yin elementlaridan foydalanish, interfaol texnologiyalar yordamida gamifikatsiyani joriy etish usullari va uning samaradorligi o‘rganiladi.

Список литературы

Abdullayeva Z. “Boshlang‘ich ta’limda gamifikatsiyadan foydalanish imkoniyatlari.” Pedagogik innovatsiyalar markazi, Toshkent. 2023.

Shamsiyev R. “Zamonaviy ta’limda texnalogiyalarning o‘rni va gamifikatsiya yondashuvi”.O‘zbekiston Respublikasi Xalq ta’limi vazirligi ilmiy to‘plami. 2024.

Malikova Dilraboxon. “Ta’limiy-madaniy jarayonda gamifikatsiya texnalogiyasidan foydalanish imkoniyatlari.” Innovative research in Science,2024. ( inlibrary.uz)

F.Hasan, M.Nat and V.Z. Vanduhe,”Gamified Collaborative Environment in Moodle”.IEEEACCESS,2019”

M,Alberto,D. Riera, C.Gonzalez, and J.A.Moreno,”Gamification: a systematic review of design frameworks”.Journal of Computing in Higher Education, vol.29 no.”

Как цитировать

Abdug ‘aniyeva Toxirjon qizi, M. (2025). GAMIFIKATSIYA ORQALI BOSHLANG‘ICH SINF O‘QUVCHILARINING O‘QISHGA BO‘LGAN QIZIQISHINI OSHIRISH. Кокандский ДПИ. Журнал научных сообщений, 5(2). извлечено от https://ilmiyxabarlar.kspi.uz/index.php/journal/article/view/1569
Просмотров: 4