GAMIFIKATSIYA ORQALI BOSHLANG‘ICH SINF O‘QUVCHILARINING O‘QISHGA BO‘LGAN QIZIQISHINI OSHIRISH.

FULL TEXT:

Abstract

Zamonaviy ta’lim jarayonida gamifikatsiya innovatsion yondashuv sifatida keng qo‘llanilmoqda. Ushbu maqolada gamifikatsiyaning boshlang‘ich sinf o‘quvchilarining o‘qishga bo‘lgan qiziqishi va motivatsiyasiga ta’siri tahlil qilinadi. Tadqiqot davomida ta’lim jarayonida o‘yin elementlaridan foydalanish, interfaol texnologiyalar yordamida gamifikatsiyani joriy etish usullari va uning samaradorligi o‘rganiladi.

List of references

Abdullayeva Z. “Boshlang‘ich ta’limda gamifikatsiyadan foydalanish imkoniyatlari.” Pedagogik innovatsiyalar markazi, Toshkent. 2023.

Shamsiyev R. “Zamonaviy ta’limda texnalogiyalarning o‘rni va gamifikatsiya yondashuvi”.O‘zbekiston Respublikasi Xalq ta’limi vazirligi ilmiy to‘plami. 2024.

Malikova Dilraboxon. “Ta’limiy-madaniy jarayonda gamifikatsiya texnalogiyasidan foydalanish imkoniyatlari.” Innovative research in Science,2024. ( inlibrary.uz)

F.Hasan, M.Nat and V.Z. Vanduhe,”Gamified Collaborative Environment in Moodle”.IEEEACCESS,2019”

M,Alberto,D. Riera, C.Gonzalez, and J.A.Moreno,”Gamification: a systematic review of design frameworks”.Journal of Computing in Higher Education, vol.29 no.”

How to Cite

Abdug ‘aniyeva Toxirjon qizi, M. (2025). GAMIFIKATSIYA ORQALI BOSHLANG‘ICH SINF O‘QUVCHILARINING O‘QISHGA BO‘LGAN QIZIQISHINI OSHIRISH. Kokan SPI. Journal of Scientific Reporting, 5(2). Retrieved from https://ilmiyxabarlar.kspi.uz/index.php/journal/article/view/1569
Views: 8