BO‘LAJAK MUHANDIS-TEXNOLOGLARNING INNOVATSION FAOLIYATGA TAYYORLANISH KONSEPSIYASI KLASTER YONDASHUVI ASOSIDA

TO'LIQ MATN:

Referat

Мақолада тa’limdagi klaster yondashuvi ta’limni muloqot va hamkorlik faoliyati dialogiga aylantirib, bilim olish faoliyatini rivojlantirish va tyutorlar boshchiligida mustaqil tayyorlanish. Ta'lim jarayonini ilmiy tadqiqotlar va amaliy faoliyat bilan integratsiya qilish zamonaviy muhandislik ta'limining asosiy elementidir, bu esa talabalarni nafaqat chuqur nazariy bilimlar bilan, balki muvaffaqiyatli kasbiy faoliyat uchun zarur bo‘lgan amaliy ko‘nikmalar bilan ta'minlashni maqsad qiladi.Тa'lim xizmatlari bozorida sub'ektlarning raqobatbardoshligini klasterlar orqali ta'minlash va uning zarurligini, amalga oshirish jarayonlarini, prinsiplarini va yo‘nalishlarini ilmiy nuqtai nazardan ko‘rib chiqishga bag‘ishlangan

Mualliflar haqida

Adabiyotlar ro'yxati

Тамара, Валерьевна, Седлецкая. (2022). Вектор профессионального развития студентов в рамках кластерного подхода. doi: 10.37539/nitp329.2022.57.87.009

Владимир, Панченко С., А., Кононенко Л., Кононенко. (2023). Региональный инновационный кластер в условиях цифровизации образования и производства. Экономическая сфера, doi: 10.32782/2224-6282/183-17

(2022). Проблемы и подходы к разработке концепций инновационных кластерных объединений. Управление экономикой: Теория и практика. Летопись Чумаченко, doi: 10.37405/2221-1187.2022.137-147

Keto, Extreme, Fat, Burner, Price, at, Clicks. (2022). Учебные кластеры в современном инженерном образовании. Нуклеация и атмосферные аэрозоли, doi: 10.1063/5.0075959

Li, Wei., Hui, Xie., Ramachandra, A, C. (2022). Разработка и применение инновационной кластерной образовательной системы на основе алгоритма искусственного интеллекта. doi: 10.1109/ICKECS56523.2022.10060623

Инна, Червинская. (2022). Кластерный подход к развитию инновационных учреждений образования. Педагогічна освіта: теорія і практика, doi: 10.32626/2309-9763.2021-31-94-104

Лейла, Гамидуллаева, Сергей, Михайлович, Васин. (2018). Формирование исследовательской компетенции студентов в рамках инновационных образовательных кластеров. doi: 10.4018/978-1-5225-3485-3.CH016

Умид, Ходжамкулов. (2021). Кластер как инновационный подход к педагогическому образованию. doi: 10.51348/TZIUJ2021S24

E., N., Alexandrova. (2014). Cluster concept in regional innovative development: theory and engsian practice.

Knut, Koschatzky. (2012). Cluster quo vadis? The future of the cluster concept. Research Papers in Economics,

Julie, Hermans. (2013). Knowledge Transfer in or Through Clusters: Outline of a Situated Approach. doi: 10.1007/978-3-642-33194-7_3

Lauren, Singelmann., Enrique, Alvarez., Ellen, M., Swartz., Mary, Pearson., Ryan, Striker., Dan, Ewert. (2020). Новаторы, учащиеся и исследователи: Clustering Students in an Innovation-Based Learning Course. doi: 10.1109/FIE44824.2020.9274235

Rasulova, Nilufar., Otashexov, Zokirjon. (2023). Педагогический кластер - новый инновационный аспект. doi: 10.37547/ejmns-v03-i02-p1-38

Qanday qilib iqtibos keltirish mumkin

Alimov Anvarovich, A. (2025). BO‘LAJAK MUHANDIS-TEXNOLOGLARNING INNOVATSION FAOLIYATGA TAYYORLANISH KONSEPSIYASI KLASTER YONDASHUVI ASOSIDA. Qo‘qon DPI. Ilmiy Xabarlar Jurnali, 5(2). Retrieved from https://ilmiyxabarlar.kspi.uz/index.php/journal/article/view/1481
Ko'rishlar soni: 5