BO‘LAJAK BOSHLANG’ICH SINF O‘QITUVCHILARINI KASBIY TAYYORLASH MAZMUNI

TO'LIQ MATN:

Referat

Ushbu maqolada bo‘lajak boshlang‘ich sinf o‘qituvchilarining kasbiy-pedagogik kompetentligini rivojlantirish masalalari ko‘rib chiqiladi. Xususan, pedagogik faoliyatning pedagogik-psixologik jihatlari, o‘qituvchilarning kasbiy kompetentlik darajasini oshirishda zamonaviy yondashuvlar va imkoniyatlar tahlil qilingan va boshlang‘ich sinf o‘qituvchilarining kasbiy kompetentligini rivojlantirishda psixologik yondashuvlarning ahamiyatini yoritadi.

Adabiyotlar ro'yxati

O‘zbekiston Respublikasi Prezidentning 2022-yil 11-maydagi “Ta’lim sifatini oshirish va pedagog kadrlar tayyorlash tizimini takomillashtirish” to‘g’risidagi

PF-81-son farmoni.

O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2021-yil 19-martdagi “Xalq ta’limi tizimini 2030-yilgacha rivojlantirish konsepsiyasini tasdiqlash to‘g‘risida”gi

PQ-5032-son qarori.

Белкин А.С. Компетентность, профессионализм, мастерство. Екатеринбург: Урал. гос. лед. ун-т, 2006. - 176 с.

Hasanboyeva O., Yoʻldoshev Q. “Pedagogik psixologiya”. Toshkent: O‘zbekiston milliy universiteti nashriyoti, 2021.

Scientific theoretical and methodical journal Original paper Bo‘lajak boshlang‘ich sinf o‘qituvchisidagi kasbiy kompetentlikni rivojlantirishning o‘ziga xos xususiyatlari . H.A. Saipova , X.I. Obidova .2024-yil

Xodjayev B. “Ta’lim texnologiyalari”. Toshkent: Fan va texnologiya nashriyoti, 2020.

Xodjayeva L. (2019). O‘zbek pedagogikasida innovatsion yondashuvlar. Pedagogika va psixologiya jurnali.

Vygotsky L. “Pedagogik psixologiya”. Moskva: Prosveshchenie.

Qanday qilib iqtibos keltirish mumkin

Abrorxonova Abrorxon qizi, K. (2025). BO‘LAJAK BOSHLANG’ICH SINF O‘QITUVCHILARINI KASBIY TAYYORLASH MAZMUNI. Qo‘qon DPI. Ilmiy Xabarlar Jurnali, 5(2). Retrieved from https://ilmiyxabarlar.kspi.uz/index.php/journal/article/view/1323
Ko'rishlar soni: 8