BO‘LAJAK BOSHLANG’ICH SINF O‘QITUVCHILARINI KASBIY TAYYORLASH MAZMUNI

FULL TEXT:

Abstract

Ushbu maqolada bo‘lajak boshlang‘ich sinf o‘qituvchilarining kasbiy-pedagogik kompetentligini rivojlantirish masalalari ko‘rib chiqiladi. Xususan, pedagogik faoliyatning pedagogik-psixologik jihatlari, o‘qituvchilarning kasbiy kompetentlik darajasini oshirishda zamonaviy yondashuvlar va imkoniyatlar tahlil qilingan va boshlang‘ich sinf o‘qituvchilarining kasbiy kompetentligini rivojlantirishda psixologik yondashuvlarning ahamiyatini yoritadi.

List of references

O‘zbekiston Respublikasi Prezidentning 2022-yil 11-maydagi “Ta’lim sifatini oshirish va pedagog kadrlar tayyorlash tizimini takomillashtirish” to‘g’risidagi

PF-81-son farmoni.

O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2021-yil 19-martdagi “Xalq ta’limi tizimini 2030-yilgacha rivojlantirish konsepsiyasini tasdiqlash to‘g‘risida”gi

PQ-5032-son qarori.

Белкин А.С. Компетентность, профессионализм, мастерство. Екатеринбург: Урал. гос. лед. ун-т, 2006. - 176 с.

Hasanboyeva O., Yoʻldoshev Q. “Pedagogik psixologiya”. Toshkent: O‘zbekiston milliy universiteti nashriyoti, 2021.

Scientific theoretical and methodical journal Original paper Bo‘lajak boshlang‘ich sinf o‘qituvchisidagi kasbiy kompetentlikni rivojlantirishning o‘ziga xos xususiyatlari . H.A. Saipova , X.I. Obidova .2024-yil

Xodjayev B. “Ta’lim texnologiyalari”. Toshkent: Fan va texnologiya nashriyoti, 2020.

Xodjayeva L. (2019). O‘zbek pedagogikasida innovatsion yondashuvlar. Pedagogika va psixologiya jurnali.

Vygotsky L. “Pedagogik psixologiya”. Moskva: Prosveshchenie.

How to Cite

Abrorxonova Abrorxon qizi, K. (2025). BO‘LAJAK BOSHLANG’ICH SINF O‘QITUVCHILARINI KASBIY TAYYORLASH MAZMUNI. Kokan SPI. Journal of Scientific Reporting, 5(2). Retrieved from https://ilmiyxabarlar.kspi.uz/index.php/journal/article/view/1323
Views: 14