BO‘LAJAK INGLIZ TILI O‘QITUVCHILARINING SOTSIOLINGVISTIK KOMPETENSIYASINI TAKOMILLASHTIRISHDA AXBOROT TEXNOLOGIYALARINING AHAMIYATI
Аннотация
Zamonaviy ta’lim muassalari tomonidan talabalarning sotsiolingvistik kompetensiyasini takomillashtirishda axborot texnologiyalaridan samarali foydalinish talab etilmoqda. Ushbu maqolada talabalarning axborot-texnologik kompetentligini rivojlantirish uning asosiy kasbiy bilimlari, ko‘nikma va malakalariga qo‘shimcha ravishda shakllantirilish zarurati haqida so‘z yuritiladi.
Об авторах
Список литературы
О‘zbеkistоn Rеspublikаsi Prеzidеntinig 2021-yil 19-maydagi PQ-5117-son “O‘zbekiston Respublikasida xorijiy tillarni o‘rganishni ommalashtirish faoliyatini sifat jihatidan yangi bosqichga olib chiqish chora-tadbirlari to‘g‘risida”gi Qаrоri
Журавлева Т.С. Лингвоперсонологическая типология потребителей рекламных текстов (к постановке проблемы). // Вестник КемГУ, Т. 1, № 2 (54), 2013. – С. 187-190.
Дерешко Б.Ю. Классификация информационно-коммуникационных образовательных технологий и их использование в учебном процессе вуза. // Телекоммуникации и информатизация образования, № 6, 2005. – С. 92-103.
Захарова К.А. Комплекс методических средств для формирования социолингвистической компетенции бакалавров. // Известия ВГПУ, № 9 (122), 2017. – С. 11-14.
Зияева С.А. Совершенствование социолингвистической компетенции студентов языковых высших образовательных учреждений при обучении немецкому языку. Дисс. ... док. пед. наук. – Т.: 2020. – 344 с.
Как цитировать

Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution-NonCommercial-NoDerivatives» («Атрибуция — Некоммерческое использование — Без производных произведений») 4.0 Всемирная.