PEDAGOGIK TA’LIM VA AMALIY FAOLIYATDA KLASTER UYG’UNLIGI

ПОЛНЫЙ ТЕКСТ:

Аннотация

Ushbu maqolada mamlakatimizda maktabgacha ta’lim tizimini yanada takomillashtirish va rivojlantirish borasida oliy ta’lim muassasalarida ta’lim klasteri moduli va texnologiyalari orqali amalga oshirishga  qaratilgan  chora-tadbirlarni takomillashtirish masalalari xususida fikrlar bayon etilgan. Maqolaning ilmiy mohiyati ta’lim tizimida integratsiya jarayonlari  va ta’limni boshqarish bilan bog‘liq muammolarni hal qilishga qaratilgan yangi yondashuv – pedagogik ta’lim innovatsion klasterini amaliyotga tatbiq etish va uning afzalliklari bo‘yicha so‘z boradi.

Список литературы

O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2019-yil 8-оktabrdagi PF-5847- son Farmoni bilan tasdiqlangan “ O‘zbekiston Respublikasi oliy ta’lim tizimini 2030- yilgacha rivojlantirish konsepsiyasi”.

“Yoshlarga oid davlat siyosati“ to‘g‘risidagi Qonun 2016-yil 14-sentabr.

Mirziyoyev SH.M. “Buyuk kelajagimizni mard va oliyjanob xalqimiz bilan birga quramiz.” –Toshkent: O‘zbekiston, 2017.-488 bet.

Хodjamqulov U.N. Pedagogik ta’lim innovatsion klasterining ilmiy-nazariy asoslari. / Pedagogika fanlari doktori (Doktor of Science) - 2020. – Б. 277.

Esonova M.A ”Maktabgacha pedagogika”- Toshkent: ”ILM VA FAN” nashriyoti, 2023.276 bet.

Как цитировать

Qodirova Mamataliyevna, U. (2025). PEDAGOGIK TA’LIM VA AMALIY FAOLIYATDA KLASTER UYG’UNLIGI. Кокандский ДПИ. Журнал научных сообщений, 5(2). извлечено от https://ilmiyxabarlar.kspi.uz/index.php/journal/article/view/1709
Просмотров: 3