PERSEPTIV QOBILIYAT VA UNI BOSHLANG‘ICH SINF O‘QUVCHILARIDA RIVOJLANTIRISH PEDAGOGIK ZARURIYAT SIFATIDA
Аннотация
Perseptiv qobiliyat boshlang’ich sinf o’quvchilari uchun muhim bo’lgan qobiliyat turlaridan biri hisoblanadi. Ushbu qobiliyat orqali o’quvchi narsalarni idrok qilishi, ma’lumotlarni qabul qilishi, tahlil qilishi mumkin. Ushbu maqolada perseptiv qobiliyatni boshlang’ich sinf o’quvchilarida rivojlantirishning pedagogik zaruriyati yoritib o’tilgan.
Об авторах
Список литературы
Vygotsky, L. S. (1982). Thought and Language. Cambridge, MA: MIT Press.
Piaget, J. (1952). The Origins of Intelligence in Children. New York: Norton.
Zimnyaya, I. A. (1997). Psikhologiya obucheniya. Moscow: Moscow State University Press.
Montessori, M. (1912). The Montessori Method. New York: Frederick A. Stokes Company.
Mayer, R. E. (2005). The Cambridge Handbook of Multimedia Learning. Cambridge: Cambridge University Press.
Venger, A. L. (1988). Psikhologiya razvivayushchey obucheniya. Moscow: Pedagogika.
Elkonin, D. B. (1989). Izbrannye psikhologicheskie trudy. Moscow: Pedagogika.
Shulman, L. S. (1986). Paradigms and Research Programs in the Study of Teaching: A Contemporary Perspective. New York: Macmillan.
Как цитировать

Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution-NonCommercial-NoDerivatives» («Атрибуция — Некоммерческое использование — Без производных произведений») 4.0 Всемирная.