TA’LIM JARAYONIDA TALABALARNI RIVOJLANTIRISH STRATEGIYALARINI ANIQLASH

ПОЛНЫЙ ТЕКСТ:

Аннотация

Talabalarda milliy istiqlol g‘oyasiga sadoqat ruhini shakllantirish va mafkuraviy immunitetni rivojlantirish – ta’lim jarayonining asosiy vazifalaridan biridir. Talabalarda mafkuraviy immunitetni shakllantirish jarayoni, ularning ijtimoiy va ma’naviy rivojlanishida muhim ahamiyatga ega. Talabalarning tafakkuriga milliy istiqlol g‘oyasini singdirish jarayoniga jiddiy to‘siq bo‘lib xizmat qiladi.

Об авторах

Список литературы

Соколов Ю.А. Бухара, Самарканд, Келиф в 1813 г. Публикация отрывка из “Путешествия мир-Иззатуллы в Среднюю Азию 1812-1813 гг.” Труды ТашГУ им. Новая серия. Вып. Х. Исторические науки. Кн. 14. – Ташкент, 1957. – С.196.

Абу Тохир Хожа. Самария. – Т.: Мерос, 1989. – Б.14.

Абрамов М.М. Гузары Самарканда. – Т.: Узбекистан, 1989. – С. 4.

Morrison A.S. Russian rule in Samarkand 1868-1910. A Comparision with British India. – Oxford University Press. 2008. – P.81.

Как цитировать

Raximova , I. (2025). TA’LIM JARAYONIDA TALABALARNI RIVOJLANTIRISH STRATEGIYALARINI ANIQLASH. Кокандский ДПИ. Журнал научных сообщений, 5(2). извлечено от https://ilmiyxabarlar.kspi.uz/index.php/journal/article/view/1404
Просмотров: 5