AMALIY DARSLARDA O‘ZBEK XALQ CHOLG‘U SOZLARINI O‘RGATISHNING SAMARALI METODIK YONDASHUVLARI

ПОЛНЫЙ ТЕКСТ:

Аннотация

Mazkur maqolada, amaliy darslarda o‘zbek xalq cholg‘u sozlarini o‘rgatishning samarali metodik yondashuvlari xususida so’z boradi.


O‘qitish jarayonida an’anaviy va innovatsion usullar uyg‘unligining ahamiyati, interfaol metodlar, audiovizual vositalar hamda individual yondashuvning samaradorligi yoritiladi. Shuningdek, o‘quvchilarning ijrochilik mahoratini rivojlantirish va milliy cholg‘u san’atini targ‘ib qilishga yo‘naltirilgan pedagogik texnologiyalar tahlil qilinadi. Maqola musiqa ta’limi sohasida faoliyat yurituvchi o‘qituvchilar va tadqiqotchilar uchun mo‘ljallangan.

Список литературы

Mirziyoev SH. M. "Buyuk kelajagimizni mard va oliyjanob xalqimiz bilan birga quramiz". -T., "O'zbekiston", 2017.

O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining 27.03.2024 yildagi 157-son Qarori https://lex.uz/docs/-6854214

Davronova G.M. “Musiqa o‘qitish metodikasi” O‘quv qo‘llanma. –Samarqand: SamDU nashri, 2021yil, – 192 bet.

Ibraimov X. Quronov M. “Umumiy pedagogika” Darslik -T., “Sahhof”, 2023,416 bet.

Davronova G.M. “Musiqa o’qitishda innovatsion texnalogiyalar darsligi “ 35 -bet Samarqand 2024.

Davronova G.M. “Individual yondashuvlar asosida musiqa o‘qitish metodikasini takomillashtirishning nazariy asoslari”. Yangi O’zbekiston taraqqiyotida tadqiqotlarni o’rni va rivojlanish omillari konferensiya to’plami. (2024) 14 (1), 236-240. https://pedagoglar.org/04/article/view/6332

Zoirov Zarif Rashitovich “O‘zbek xalq milliy-an‘anaviy cholg‘ularida o‘qitish metodikasi” –Termiz – 2019.

Oydin Abdullayeva “Cholg‘ushunoslik” «Musiqa» nashriyoti Toshkent – 2018 yil.

https://cyberleninka.ru/article/n/bolalar-musiqa-va-san-at-maktablarida-o-quvchilarni-milliy-cholg-ularga-o-qitishning-zamonaviy-metodikalariga-oid

Как цитировать

Davronova, Shodiyeva , G. B. (2025). AMALIY DARSLARDA O‘ZBEK XALQ CHOLG‘U SOZLARINI O‘RGATISHNING SAMARALI METODIK YONDASHUVLARI. Кокандский ДПИ. Журнал научных сообщений, 5(2). извлечено от https://ilmiyxabarlar.kspi.uz/index.php/journal/article/view/1355
Просмотров: 6