BO‘LAJAK REJISSYORLARNING KASBIY KOMPETENTLIGINI ADABIY ASARLAR ASOSIDA RIVOJLANTIRISHNING KONSEPTUAL-PRAKSIOLOGIK MAZMUNI
Abstract
Mazkur maqolada bo‘lajak rejissyorlarning kasbiy kompetentligini adabiy asarlar asosida rivojlantirishning konseptual-praksiologik mazmuni yoritilgan bo‘lib, maqola mavzu yuzasidan olib borilgan tadqiqot ishlarining amaliyotga tatbiqi o‘rganilgan.
About the Authors
List of references
Bean, H. R. (2010). Poetry “n acts: the cultural politics of twentieth-century American poets” theater [University of Iowa]. https://doi.org/10.17077/etd.ytzz0d4g.
Benton, P. Conflicting cultures: reflections on the reading and viewing of secondary school pupils. Oxsford Review of Edication, 1995. – 256 p.
Chiniyeva S.A. O‘zbek oilalarida kitobxonlik vositasida o‘smirlar ma’naviyatini shakllantirish: Ped. fan. nom. ...diss. – Toshkent, 2006. – 148 b.
Falsafa asoslari. (Tuzuvchi va mas’ul muharrir: Q.Nazarov). Darslik. – Toshkent: O‘zbekiston, 2005. – B. 34.
G‘aniyeva D.A. O‘quv jarayonining metodik ta’minotida kutubxonachi bilan o‘quv fanlari o‘qituvchilari hamkorligi (axborot-resurs markazlari misolida). Ped. fan. nom. ... diss. –Toshkent, 2008. – 176 b.
Lipson, M.Y., Wixson, K.K. (1997). Assessment and instruction of reading and writing disability: an interactive approach. Second Edition. – New York: Longman, – 792 p.
Qodirova D.M. XX asr o‘zbek teatri ssenografiyasi: tarkib topishi va rivojlanish jarayonlari: Dis. ... san. fan. dok. – Toshkent: O‘zbekiston Respublikasi Fanlar akademiyasi San’atshunoslik instituti, 2010. – 258 b.
Qodirova S.M. XX asr o‘zbek teatrida komediya san’ati (shakllanish va taraqqiyot muammolari): Dis. ... san. fan. dokt. – Toshkent: O‘zbekiston Badiiy akademiyasi San’atshunoslik ilmiy-tadqiqot instituti, 2003. – 325 b.
Qosimova Z.H. Oliy ta’limda bo‘lajak aktyorlarni tayyorlashda innovatsion pedagogik texnologiyalarni qo‘llash // Zamonaviy ta’lim. – Toshkent: 2017, 5-son. – B. 33-37.
Rahmonov M.R. O‘zbek teatri qadimiy zamonlardan XVIII asrga qadar. – Toshkent: Fan, 1975. – 286 b.
Schott, A.H. (2013). Teaching and learning in technical theater: activity, composition and embodiment [University of Iowa]. https://doi.org/10.17077/etd.hr69vux3.
Shodiyev B.A. Teatrlashgan maydon tomoshalari dramaturgiyasi va rejissurasi muammolari (1991-2005 yillar): Dis. … san. fan. dok. – Toshkent: San’atshunoslik ilmiy-tadqiqot instituti, 2007. – 321 b.
Clark, C. and Foster, A. (2005). Children’s and Young People’s Reading Habits and Preferences The who, what, why, where and when. London. National Literacy Trust. (https://www.researchgate.net/publication/252735773). – 95 p.
Tojiboyeva O.Q. Markaziy Osiyo teatrlari tarixida xalq eposining o‘rni: Dis. ... san. fan. dokt. – Toshkent: O‘zbekiston Respublikasi Fanlar akademiyasi San’atshunoslik instituti, 2011. – 261 b.
Umarov A.A. Ijtimoiy-madaniy taraqiyotni ta’minlash va komil inson shaxsini shakllantirishda mutolaaning roli: Sotsiologiya fan. dok. ... diss. – Toshkent, 2005. – 274 b.
Yo‘ldoshev E. Kutubxonada bolalar o‘qishiga rahbarlik qilish. O‘quv qo‘llanma. – Toshkent: O‘zbekiston, 2002. – 128 b;
Антонова О.А. Школьная театральная педагогика как социально-культурный феномен: Автореф. дис. … док. пед. наук. – Санкт-Петербург: Санкт-Петербургского Государственного университета сервиса и экономики, 2006. – 33 с.
Кирьянова О.А. Педагогические условия подготовки будущих режиссеров к деятельности в социально-культурой сфере: Автореф. дис. … канд. пед. наук. – Иркутск: Иркутский государственный педагогический университет, 2008. – 20 с.
Лакеев В.А. Методические аспекты использования наследия К.С.Станиславского в преподавании литературы: Дис. … канд. пед. наук. – Ленинград: Ленинградский государственный педагогический институт, 1981. – 201 с.
Левина Е.И. Театральное образование Узбекистана (к вопросу воспитания национального актера): Дис. … канд. иск. наук. – Ташкент: Научно-исследовательский институт Искусствознания имени Хамзы, 1985. – 162 с.
Никитина А.Б. Театральная педагогика в образовании в России и за рубежом // Школьные технологии. – Москва: 2019. - № 5. – Стр. 47-51.
Радушинская И.Н. Текстоориентированный подход к обучению профессиональному общению иностранных учащихся творческих вузов: на примере обучения будущих актеров и режиссёров: Автореф. дис. … канд. пед. наук. – Москва: Российского университета дружбы народов, 2007. – 19 с.
Туляходжаева М.Т. Режиссура узбекского драматического театра (тенденции развития и современные проблемы): Дис. ... докт. искус. наук. – Ташкент: Научно-исследовательский институт Искусствознания имени Хамзы Хакимзаде Ниязи, 1996. – 256 с.
Черкасский С.Д. Проблема режиссерско-педагогической преемственности: формирование режиссерской школы М.В.Сулимова: Автореф. дис. … канд. иск. наук. – Санкт-Петербург: Санкт-Петербургской государственной академии театрального искусства, 2003. – 28 с.
How to Cite

This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.