CHANG CHOLG’USINI ANSAMBLDA O‘RNI

FULL TEXT:

Abstract

Mazkur maqolada chang cholg‘usining ansambldagi o‘rni muhokama qilinadi. Chang cholg‘usi ansambldagi asosiy ritmik va melodik vosita sifatida musiqa kompozitsiyasini boyitadi va to‘ldiradi. Ushbu asbob tezkor va qisqa ohanglarni yaratishga qodir bo‘lib, musiqaga yangi dinamik va energiya qo‘shadi. Chang cholg‘usi ansamblda ritmik tuzilmani ta'minlash va melodiyaga o‘ziga xos rang berishda muhim rol o‘ynaydi. Bu asbob boshqa musiqiy asboblar bilan uyg‘unlashib, musiqa ijrosining sifatini oshiradi va har bir asbobning o‘rnini kuchaytiradi. Shuningdek, chang cholg‘usi ansambl ijrochilari orasidagi o‘zaro muvofiqlikni ta'minlaydi va musiqa tuzilmasining umumiy yaxlitligini saqlashga yordam beradi. Maqola chang cholg‘usining ansambldagi o‘rni, uning funksiyalari va musiqa ijrosidagi ahamiyati haqida batafsil ma'lumot beradi.

List of references

Qurbonov, B. O‘zbek musiqa asboblari. Tashkent: O‘zbekiston Davlat Noshirlik. 2005 yil

Xolmirzaev, T. O‘zbekiston musiqasi va uning rivojlanishi. Tashkent: O‘zbekiston Fanlar Akademiyasi. 2008 yil

Tursunov, M. Musiqa san'ati va uning tarkibi. Tashkent: O‘zbekiston Yozuvchilar Ittifoqi. 2010 yil

Nazarov, N. O‘zbek xalq musiqa asboblari. Tashkent: O‘zbekiston Matbuot Noshirligi. 2012 yil

Azimov, M. Musiqa va uning tasviriy ifodasi. Tashkent: O‘zbekiston Fanlar Akademiyasi. 2014 yil

Shamsiyev, I. Ta'lim jarayonida innovatsion pedagogik texnologiyalarni qo‘llash. Toshkent: «Sanoat» nashriyoti. 2020 yil

Yuldashev, J. (2017). Pedagogik texnologiyalar va talabalar bilan ishlash usullari. Toshkent: «Turon» nashriyoti. 2017 yil

Raxmatov, S. Kompyuter va internet texnologiyalari yordamida ta'limni takomillashtirish. Toshkent: «O‘zbekiston» nashriyoti. 2015 yil

Mirzaeva, Z. Talabalarning ijodiy fikrlashini rivojlantirish metodlari. Toshkent: «Yangi avlod» nashriyoti. 2016 yil

How to Cite

Sirojiddin Maxamadaliyevich , U. (2025). CHANG CHOLG’USINI ANSAMBLDA O‘RNI. Kokan SPI. Journal of Scientific Reporting, 5(3). Retrieved from https://ilmiyxabarlar.kspi.uz/index.php/journal/article/view/2620
Views: 0