BO‘LAJAK BOSHLANG‘ICH SINF O‘QITUVCHILARINI KOLLABORATSIYA ORQALI O‘QUVCHI NUTQINI RIVOJLANTIRISH METODIKASI

FULL TEXT:

Abstract

Ushbu maqolada bo‘lajak boshlang‘ich sinf o‘qituvchisi o‘quvchilar o‘rtasida qanday kollaboratsiyani ya’ni hamkorlikni to‘g‘ri yo‘lga qo‘yish usullari ko‘rsatib o‘tilgan. Shuning bilan bir qatorda kollaboratsiyani o‘quvchi nutqiga,uning mustaqil fikrini shakllantirishiga doir ta’siri to‘g‘risida yozilgan. Hamkorlikda ishlash muvoffaqiyatni hamda muvoffaqiyatsizlikni birgalikda his qilishni o‘rgatadi.Shuningdek o‘qituvchi o‘quvchilarni guruhlarga ajratayotganda nimalarga e’tibor berishi kerakligi haqida ma’lumotlar berib o‘tilgan

List of references

Strategies to Build on Student Collaboration in the Classroom

Biesta, G. (2006). Beyond Learning: Democratic Education for a Human Future. Paradigm Publishers.

Jahon tajribasida ta’limda kollaborativ yondashuvdan foydalanish samaradorligiga oid nazariy qarashlar Temirova Iqbol Sadriddinovna BuxDPI tayanch doktoranti Talqin va tadqiqotlar ilmiy-uslubiy jurnali Impact Factor: 8.2

How to Cite

Otamurodova , D. O. qizi. (2025). BO‘LAJAK BOSHLANG‘ICH SINF O‘QITUVCHILARINI KOLLABORATSIYA ORQALI O‘QUVCHI NUTQINI RIVOJLANTIRISH METODIKASI. Kokan SPI. Journal of Scientific Reporting, 5(1), 4–8. https://doi.org/10.70728/kspi.v5i1.225
Views: 11