BO‘LAJAK BOSHLANG‘ICH SINF O‘QITUVCHILARINING TANQIDIY VA KREATIV FIKRLASH ASOSIDA INTELLEKTUALLIGINI RIVOJLANTIRISH METODIKASI
Abstract
Ushbu maqolada bo‘lajak boshlang‘ich sinf o‘qituvchilarining intellektual rivojlanishida tanqidiy va kreativ fikrlashni qo‘llash metodikasi muhokama qilinadi. Tanqidiy fikrlash o‘qituvchiga muammolarni chuqur tahlil qilish, mantiqiy qarorlar qabul qilish imkonini bersa, kreativ fikrlash pedagogga ijodkorlik bilan darslarni tashkil etish va o‘quvchilarning qiziqishini oshirishda yordam beradi. Bu esa nafaqat boshlang‘ich sinf o‘qituvchilarini tayyorlash sifatini oshiradi, balki ta’lim tizimining umumiy samaradorligiga ham ijobiy ta’sir ko‘rsatadi.
About the Authors
List of references
O‘zbekiston Respublikasi Prezdentining 2023-yil 11-sentabdagi “O‘zbekiston — 2030” strategiyasi to‘g‘risida”gi PF-158-son farmoni.
O‘zbekiston Respublikasi Prezdentining 2020-yil 29 dekabrdagi “Ta’lim va ilm-fan sohasini rivojlantirish to‘g‘risi”gi qarori.
Anderson, L. W., & Krathwohl, D. R. (2001). A taxonomy for learning, teaching, and assessing: A revision of Bloom's taxonomy of educational objectives.
Halpern, D. F. (1998). Teaching critical thinking for transfer across domains. American Psychologist, 53(4), 449–455
Torrance, E. P. (1966). Torrance Tests of Creative Thinking.
Sharipov SH.S. Kasb-hunar ta’limida Talabalar ijodkorlik qobiliyatlarini uzluksiz rivojlantirish. Monografiya. -T.: Fan, 2005. - 140 b.
Tolipov O‘.Q. Oliy pedagogik ta’lim tizimida umummehnat va kasbiy ko‘nikma hamda malakalarni rivojlantirishning pedagogik texnologiyalari / Monografiya. - T.: Fan, 2004. - 173 b
Pardaboyeva D.G‘. Bo‘lajak boshlang‘ich sinf o‘qituvchilarining tanqidiy fikrlashga asoslangan intellektini rivojlantirishning o‘ziga xos xususiyatlari. Maqola. BELARUS-O‘ZBEK ilmiy-metodik jurnal 2024 № 5 57-63.
How to Cite

This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.