MUSTAQIL TA’LIM UCHUN MOSLASHTIRILGAN KONTEKSTLI TOPSHIRIQLARNI ISHLAB CHIQISH TAMOYILLARI
Abstract
Ushbu maqolada mustaqil ta’lim jarayonida foydalanish uchun moslashtirilgan kontekstli topshiriqlarni ishlab chiqish tamoyillari tahlil qilinadi. Kontekstli topshiriqlarning ta’lim samaradorligini oshirishdagi o‘rni, talabalarning kognitiv va amaliy kompetensiyalarini rivojlantirishga ta’siri, shuningdek, ularni ishlab chiqishda qo‘llaniladigan metodologik yondashuvlar yoritiladi. Mustaqil ta’lim uchun moslashtirilgan topshiriqlar real hayotiy holatlarga asoslangan bo‘lib, talabalarning fanlararo bog‘liqlikni tushunishiga va chuqur tahlil qilish ko‘nikmalarini shakllantirishga xizmat qiladi. Tadqiqot doirasida kontekstli topshiriqlarni ishlab chiqishda muhim hisoblangan didaktik, psixologik va metodik omillar ham tahlil etiladi.
About the Authors
List of references
Алимова Ф. А. Современные технологии при обучении химии. – Ташкент, 2019. – 332 с.
Мясникова О.М. Использование контекстных задач при оценивании метапредметных результатов / О.М. Мясникова // Пермский педагогический журнал. - 2014. - Вып. 5. - С. 110-113.
Тенищева В.Ф. Интегративно-контекстная модель формирования профессиональной компетенции: Дис. ... д-ра пед. наук - Москва, 2008. -399 с.
Чернобельская Г.М. Методика преподавания химии в средней школе. – М.: Владос, 2000. – 336 с.
Янущик О.В., Шерстнева А.И., Пахомова Е.Г. Контекстные задачи как средство формирования ключевых компетенций студентов технических вузов // Современные проблемы науки и образования. - 2013. -№ 6; URL: www.science-education.ru/113.
How to Cite

This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.