BOSHLANG‘ICH SINFLARDA INTEGRATSIYALASHGAN DARSLARDAN FOYDALANISH
Abstract
Mazkur maqolada boshlang‘ich sinflarda integratsiyalashgan darslardan foydalanishning samadorligi tahlil qilingan. Integratsiya tushunchasi, yurtimizda ta’lim sifatini oshirishga qaratilgan chora tadbirlar, integratsiya masalasida fikr bildirgan olimlarning qarashlariga ham qisqacha to‘xtalib o‘tilgan. Jahon ta’lim tizimida integratsiya masalasining milliy ta’limga olib kirayotgan yangiliklari, fanlararo aloqaning shakllanishi yuzasidan qarashlar bayon qilingan. Fanlararo aloqani o‘rganib chiqqan holda boshlang‘ich sinflardagi integrallashgan darslarning mohiyatini ochib berilgan
About the Authors
List of references
J. G‘. Yo‘ldoshev, S. A. Usmonov. Pedagogik texnologiya asoslari. — Т.:2010
R.Mavlyanova, N.Raxmankulova. "Boshlang‘ich ta’lim pedagogikasi, innovatsiya va integratsiyasi, Toshkent "Voris nashriyot", 2013.
R.A.Mavlonova, N.H.Rahmonqulova. "Boshlang‘ich ta’limning integratsiyalashgan pedagogikasi", Toshkent "Ilm ziyo", 2009.
R.A.Mavlonova, D.Abdurahimova “Pedagogik mahorat” O‘quv qo‘llanma. T. Fan va texnologiya. 2012 yil
R.A.Mavlonova, O.To‘rayeva, K.M.Xoliqberdiyev. Pedagogika. Darslik. T:. O‘qituvchi 2008-yil
R.A.Mavlonova,B.Normurotova. Tarbiyaviy ishlar metodikasi. O‘quv qo‘llanma.Toshkent. “Fan” 2008 y.
S.Nishonova, M.Imomova, R.Hasanov. Pedagogika tarixi. Darslik. T. O‘qituvchi. 1996 yil.
Z. K. Ismailova. Pedagogikadan amaliy mashg‘ulotlar. — T.: “Fan”, 2001.
How to Cite

This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.