UMUMTA’LIM MAKTABLARIDA JAHON ADABIYOTI NAMUNALARINI O‘QITISHNING HOZIRGI HOLATI

TO'LIQ MATN:

Referat

Ushbu maqolada jahon adabiyoti durdonalarining umumta’lim maktablarida o‘qitilish holati va unga qo‘yilgan talablar xususida so‘z boradi. Yangi yaratilgan darsliklarda aks etgan  o‘ziga xos jihatlar tahlilga tortilib, bugungi kundagi ahamiyati borasida tegishli xulosalar beriladi. Yangi kiritilgan dunyo adiblarining  o‘qitilishida dolzarblik masalasi tadqiq qilinadi.

Adabiyotlar ro'yxati

Yo‘ldosh Q., Yo‘ldosh M. 1992. O‘zbek adabiyotini o‘qitish metodikasi. Filologiya va tillarni o‘qitish mutaxassisligi bo‘yicha bakalavr yo‘nalishi talabalari uchun darslik. Toshkent.

Yo‘ldosh Q. Yo‘ldosh M. Badiiy tahlil asoslari. 2016. Toshkent.

D. Quronov. Badiiy asar tahlili. Tanqid va tahlil. https://www.facebook.com/posts/badiiy-asar-tahlili-d-quronov-tahlil-va-talqin-tushunchalari/

Normatova Sh. 2018. Adabiyot darslari samaradorligini oshirishda o‘yin texnologiyalari // Til va adabiyot ta’limi. – Toshkent. № 6.

Parpiyeva M. 2015. Kichkina shahzoda – ezgulik timsoli // Til va adabiyot ta’limi. Toshkent. № 12.

Qanday qilib iqtibos keltirish mumkin

Abdurahmonova Baxromali qizi, S. (2025). UMUMTA’LIM MAKTABLARIDA JAHON ADABIYOTI NAMUNALARINI O‘QITISHNING HOZIRGI HOLATI. Qo‘qon DPI. Ilmiy Xabarlar Jurnali, 5(2). Retrieved from https://ilmiyxabarlar.kspi.uz/index.php/journal/article/view/978
Ko'rishlar soni: 4