LOGISTIKA TA’LIM YO‘NALISHI TALABALARINI KASBIY INGLIZ TILI MULOQOTIGA O‘QITISHDA METAKOGNITIV YONDASHUV MAQSADI VA VAZIFALARI
Referat
Ushbu maqolada logistika yo‘nalishi talabalari uchun kasbiy ingliz tili muloqotini o‘qitishda metakognitiv yondashuvni qo‘llash maqsadi va vazifalari ko‘rib chiqilgan. Talabalarni o‘z-o‘zini boshqaruvga asoslangan o‘qitish ko‘nikmalari, tanqidiy fikrlash qobiliyati va kasbiy ingliz tilini real hayotiy vaziyatlarda qo‘llash malakalarini rivojlantirishga alohida e’tibor qaratiladi. Tadqiqot shuningdek, talabalarni o‘qitish strategiyalari bo‘yicha xabardorligini oshirish va ularning madaniyatlararo muloqot qobiliyatlarini takomillashtirish, global bozorda muvaffaqiyatli integratsiya uchun zarurligini ta’kidlaydi.
Mualliflar haqida
Adabiyotlar ro'yxati
J. H. Flavell. Metacognition and cognitive monitoring: A new area ofcognitive developmental inquiry // American Psychologist. 1979. Vol. 34. No10.R.906–911. 907-908-b.
Flavell, J.H. (1976). Metacognitive aspects of problem solving. Inl. Resnick (Ed). The nature of intelligence.WWlsdRlQ^Hi: Erlbaum, 238 б.
Brown, A.L (1987). Knowing when, where and how to remember: A problem of metacognition. In R. Glaser (Ed) Advances in instructional psychology. Hillsdale , NJ: Erlboum, 390б.
Kluwe R. (1987). Executive Decisions and Regulation of Problem Solving Behavior // Metacognition, Motivation and Understanding / ed. by F. Weinert & R. Kluwe. New Jersey, 170-б.
Ridley D., Schuts P., Glanz R., (1992). Weinstein C. Self-regulated Learning: the Interactive Inuence of Metacognitive Awareness and Goal-setting // J. of Experimental Education. 60.
S. Tobias, H.T Everson (2002). Knowing what you know and what you don't: further research on metacognitive knowledge monitoring College Board Research Report 2002-3.
Холодная М.А. (1997). Психология интеллекта: парадоксы исследования. Томск; М., 19c.
Ж. Пиаже (1994). Речь и мышление. М., 1994.
Ньюэлл Л., Шоу Дж.С., Саймон Г.А.( 1981). Моделирование мышления человека с помощью электронно-вычислительной машины // Хрестоматия по общей психологии. Психология мышления. М., С. 305-318.
Гальперин П.Я., Талызина Н.Ф. (1979). Современное состояние теории поэтапного формирования умственных действий. // Вестник МГУ. Серия: психология. № 4, С. 54-63.