OLIY TA'LIM MUASSASALARIDA “ZOOLOGIYA” FANINI MEDIATEXNOLOGIYALARDAN FOYDALANIB, O‘QITISH METODIKASINI TAKOMILLASHTIRISH.
Referat
Oliy ta’lim muassasalarida “Zoologiya” fanini o‘qitish jarayonini takomillashtirish maqsadida mediatexnologiyalardan foydalanish imkoniyatlarini o‘rganishga bag‘ishlangan. Zamonaviy ta’limda mediatexnologiyalarni joriy etish, talabalarning bilim olish jarayonini yanada interaktiv va qiziqarli qilish imkonini beradi. Zoologiya ta’limini maqsad va vazifalariga muvofiq ravishda, talabalarning o‘zaro aloqalarini mustahkamlash va bilimlarini yanada chuqurroq o‘zlashtirish uchun mo‘ljallangan innovatsion metodlar va vositalar e’tiborga olinadi.
Mediatexnologiyalarning o‘quv jarayonidagi ahamiyati va ularning o‘quvchilarning motivatsiyasi, o‘rganish samaradorligi, talabalar orasida muloqot va hamkorlikni oshirishdagi roli ko‘rsatiladi. Turli xil mediakontent, masalan, video, audio va interaktiv taqdimotlar, zoologiya darslarini osonlashtirish va hayotiy misollar bilan boyitishi mumkinligi ko‘rsatilib, bu yangi pedagogik yondoshuvlarning samaradorligi tahlil qilinadi.
O‘quv jarayonida mediatexnologiyalarni muvaffaqiyatli qo‘llash natijasida, talabalar nafaqat nazariy bilimlarni, balki amaliy ko‘nikmalarni ham egallashi mumkin. Ushbu annotatsiya, mediatexnologiyaning ta’limdagi o‘rni va ahamiyatini yoritishga qaratilgan bo'lib, yangi pedagogik yondashuvlar va metodologiyalarni ishlab chiqishga xizmat qiladi.
Kalit so'zlar:
Mualliflar haqida
Adabiyotlar ro'yxati
Рахмонов, Р. Р., Самандаровна, Қ. Д., & Норова, Д. Х. (2022). БУХОРО ВИЛОЯТИ СУВ ҲАВЗАЛАРИДА УЧРАЙДИГАН НОДИР ВА КАМЁБ БАЛИҚХЎР ҚУШЛАР БИОЛОГИЯСИ ВА ЭКОЛОГИЯСИГА ДОИР МАЪЛУМОТЛАР. AGROBIOTEXNOLOGIYA VA VETERINARIYA TIBBIYOTI ILMIY JURNALI, 1(1), 28-34.
Kalandarova, D., & Karimov, D. (2022). BIOLOGIYA FANINI O‘QITISHDA MULTIMEDIADAN FOYDALANISH SAMARADORLIGI. Science and innovation, 1(B8), 2276-2279.
Kalandarova, D. S., & Bakayeva, S. B. (2022). BIOLOGIYA O'QITISH METODIKASIDA AXBOROT TEXNOLOGIYALARINI O’RNI. Central Asian Academic Journal of Scientific Research, 2(2), 43-47.
Samandarovna, K. D. Toshtemir oʻgʻli, KD (2024). AXBOROT TEXNOLOGIYALARINING BIOLOGIYA FANLARIGA TA'SIRI. O'ZBEKISTONDA TEXNIKA FAN TADQIQOTLARI, 2(2), 243-249.
Қаландарова, Д. С. (2021). МЕТОДИКА РЕШЕНИЯ ЗАДАЧ ПО БИОЛОГИИ. Scientific progress, 2(1), 1609-1611.
Каландарова, Д. (2020). Использование зеленой хлореллы, выращенной в органоминеральной среде, в качестве пищевых продуктов в рыбоводстве. ЦЕНТР НАУЧНЫХ ПУБЛИКАЦИЙ (buxdu. uz), 2(2).
Raimov, A. R., Bakayeva, S. B., & Kalandarova, D. S. (2024). Ecological groups of mammals found in Bukhara region and adjacent areas. In E3S Web of Conferences (Vol. 538, p. 03008). EDP Sciences.
Каландарова, Д., & Рахмонова, Ш. (2025). МЕТОДИКА ОРГАНИЗАЦИИ САМОСТОЯТЕЛЬНОЙ РАБОТЫ СТУДЕНТОВ В КРЕДИТНО-МОДУЛЬНОЙ СИСТЕМЕ ПО ПРЕДМЕТУ АНАТОМИИ И ФИЗИОЛОГИИ ЧЕЛОВЕКА. Молодые ученые, 3(1), 21-23.
Каландарова, Д. С., & кизи Студентка, П. З. З. Н. (2024). МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ БИОЛОГИИ ИХ ОСОБЕННОСТИ И УСЛОВИЯ ПРИМЕНЕНИЯ ПРАКТИЧЕСКИЕ МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ. ZAMONAVIY TA'LIMDA FAN VA INNOVATSION TADQIQOTLAR, 2(4), 27-32.
Каландарова, Д. С. (2024). УЧЕБНЫЙ ПРЕДМЕТ «БИОЛОГИЯ». МЕТОДИЧЕСКИЙ АНАЛИЗ ДОКУМЕНТОВ, РЕГЛАМЕНТИРУЮЩИХ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ УЧИТЕЛЯ БИОЛОГИИ. International journal of scientific researchers (IJSR) INDEXING, 4(2), 36-39.
Каландарова, Д. (2022). МЕТОДИКА ФОРМИРОВАНИЯ УМЕНИЙ И НАВЫКОВ В ПРОЦЕССЕ ОБУЧЕНИЯ БИОЛОГИИ. Евразийский журнал академических исследований, 2(13), 38-41.
Kalandarova, D. (2022). Talabalarda mediatexnologiyalardan foydalanish kompetentligini rivojlantirishning mazmun-mohiyati. Buxoro davlat pedagogika instituti jurnali, 2(2).
Павлова, В. (2023). ИЗПОЛЗВАНЕ НА КОНТЕКСТ В ОБУЧЕНИЕТО ПО ХИМИЯ ЗА АНГАЖИРАНОСТ НА УЧЕНИЦИТЕ ОТ IX КЛАС ПО ТЕМА" ЕДНОВАЛЕНТНИ АЛКОХОЛИ". Natural Science & Advanced Technology Education, 32.
Каландарова, Д. (2020). THE USEFUL WORDS WE NEED IN ENGLISH. ЦЕНТР НАУЧНЫХ ПУБЛИКАЦИЙ (buxdu. uz), 2(2).