NUTQI TO‘LIQ RIVOJLANMAGAN BOLALARNING NUTQIY VA PSIXOLOGIK-PEDAGOGIK XUSUSIYATLARI
Referat
Ushbu maqolada nutqi to‘liq rivojlanmagan bolalarning psixologik-pedagogik tavsifi keltirilgan. Ushbu nutq nuqsoniga ega bolalarning oliy psixik funksiyalari holatining o‘ziga xos xususiyatlarini hisobga olishning dolzarbligi ko‘rsatilgan.
Kalit so'zlar:
Mualliflar haqida
Adabiyotlar ro'yxati
Ayupova M.Y. Logopediya. – Toshkent, 2019.
Никашина Н.А. Формирование речи при ее недоразвитии // Логопедия. Методическое наследие: пособие для логопедов и студ. дефектол. фак. пед. вузов / под ред. Л.С. Волковой. Кн. 5. М.: ВЛАДОС, 2005.
O‘mirbekova Q.Q., Orazayeva G.S., To‘lebiyeva G.N., Ibatova G.B. Logopediya. – Almata, 2011.
Ефименкова Л.Н. Формирование речи у дошкольников: (Дети с общим недоразвитием речи): пособие для логопедов. – М.: Просвещение, 2001.
Лалаева Р.И., Серебрякова Н.В. Формирование лексики и грамматического строя у дошкольников с общим недоразвитием речи. СПб.: Изд-во «Союз», 2001.
Филичева Т.Б., Туманова Т.В. Дети с общим недоразвитием речи. Воспитание и обучение: учебно-методическое пособие. – М.: Издательство «Гном и Д», 2000.