TALABALARNING VARIATIV YONDASHUVINI O‘RGATISHGA OID PEDAGOGIK QARASHLAR
Referat
Variativlik tushunchasi zamonaviy pedagogikaning asosiy tamoyillaridan biri bo‘lib, u ta’lim jarayonini shaxsga yo‘naltirilgan, innovatsion va fleksobil tarzda tashkil etish imkoniyatini beradi. Bu yondashuv orqali o‘quvchilarning individual qobiliyatlari va extiyojlarini qondirish, ularning bilim sifatini oshirish va ijodiy qobiliyatlarini rivojlantirish mumkin. Ayniqsa, zamonaviy ta’lim jarayonida bo‘lajak o‘qituvchilarning kasbiy kompetentligini rivojlantirish va faoliyatga tayyorlashning didaktik tizimini takomillashtirishga katta e’tibor qaratilmoqda. Biz ham ushbu maqolada talabalarni ta’lim jarayonida variativ asosida yondashuvga o‘rgatishni takomillashtirishga qaratilgan pedagogik qarashlarni tahlil qilamiz. Maqola keng auditoriyaga mo’ljallangan bo‘lib, tadqiqotning nazariy jihatlarini qamrab oladi.
Kalit so'zlar:
Mualliflar haqida
Adabiyotlar ro'yxati
Очилов М. Муаллим - қалб меъмори. –Тошкент, Ўқитувчи. 2001. – 432 б.,
Джураев Р.Ҳ. Таълимда интерфаол технологиялар. –Тошкент, ЎзПФИТИ. 2010. – 133 б.
Қаҳҳоров С.Қ., Жўраев Ҳ.О. Медиатаълимнинг ривожланиш босқичлари // Педагогик маҳорат. – Бухоро, -2017. 1-сон. 36–39 б.
Ғаффорова Т. Бошланғич таълим самарадорлигига эришишнинг педагогик шарт-шароитлари. –Тошкент, 2016. – 128 б.
Шодиев Р.Д. Дидактические основы реализации проблемы понимания в учебно-позновательной деятелности. 13.00.01. -Теория и история педагогики. Диссертация на соискание ученой степени доктора педагогических наук. – Ташкент, 2004. –284 с.
Majidova G. A. Umumta’lim maktablarida immersiv texnologiyalardan foydalanish ko‘nikmasini oshirish. MUALLIM HӘM O‘ZLIKSIZ BILIMLENDIRI, Ilimiy-metodikalыq jurnal. 2023. 2/1-san. 142-b.
Wiggins, G., & McTighe, J. (2005). Understanding by design. Association for Supervision and Curriculum Development.
Горбаткина И.М. Формирование готовности студентов педагогических вузов к профессиональной деятельности в условиях вариативного образования: автореферат дис. ... кандидата педагогических наук: 13.00.01 / Мос. город. пед. ун-т. - Москва, 2003. 16 с.