OLIY TA’LIM MUASSASASI PEDAGOGLARINING GENDER TENGLIGINI TAKOMILLASHTIRISHDA PEDAGOGIK YONDASHUVLAR
Referat
Ushbu maqolada oliy ta’lim muassasasi pedagoglarining gender tengligini takomillashtirishda qo‘llaniladigan pedagogik yondashuvlar tahlil qilinadi. Gender tengligi, ta’lim sohasida erkin va adolatli imkoniyatlar yaratish maqsadida, har bir shaxsning jinsiga qarab xulq-atvor, qarorlar va imkoniyatlarga ta’sir qiluvchi stereotiplardan voz kechishni anglatadi. Maqolada pedagogik yondashuvlarning ta’lim jarayonidagi ahamiyati, gender tengligini oshirishda samarali strategiyalar, metodikalar va amaliyotchilarning roli ko‘rib chiqiladi. Shuningdek, gender asosidagi ta’limdagi noqulayliklar va diskriminatsiyalarga qarshi kurashishda oliy ta’lim muassasalaridagi o‘qituvchilarning va rahbarlarning ishtiroki alohida ta’kidlanadi.
Mualliflar haqida
Adabiyotlar ro'yxati
Gendersizlik va ta’lim: Nazariya va amaliyot. Tashkent, 2021.
Pedagogik innovatsiyalar: Gender tengligi va adolatli ta’lim. Bukhara, 2022.
Ta’lim va gender: Amaliy metodikalar. Samarkand, 2023.
Фитрат А. Оила ёки оилани бошқариш тартиблари. – Тошкент: Маънавият, 1998. – 112 б.
Avloniy A. Guliston yoxud axloq. Islom odobidan mumtoz namunalar. – Toshkent, 1993. – 120 b.