OLIY TA’LIM MUASSASASI PEDAGOGLARINING GENDER TENGLIGINI TAKOMILLASHTIRISHDA PEDAGOGIK YONDASHUVLAR

TO'LIQ MATN:

Referat

Ushbu maqolada oliy ta’lim muassasasi pedagoglarining gender tengligini takomillashtirishda qo‘llaniladigan pedagogik yondashuvlar tahlil qilinadi. Gender tengligi, ta’lim sohasida erkin va adolatli imkoniyatlar yaratish maqsadida, har bir shaxsning jinsiga qarab xulq-atvor, qarorlar va imkoniyatlarga ta’sir qiluvchi stereotiplardan voz kechishni anglatadi. Maqolada pedagogik yondashuvlarning ta’lim jarayonidagi ahamiyati, gender tengligini oshirishda samarali strategiyalar, metodikalar va amaliyotchilarning roli ko‘rib chiqiladi. Shuningdek, gender asosidagi ta’limdagi noqulayliklar va diskriminatsiyalarga qarshi kurashishda oliy ta’lim muassasalaridagi o‘qituvchilarning va rahbarlarning ishtiroki alohida ta’kidlanadi. 

Adabiyotlar ro'yxati

Gendersizlik va ta’lim: Nazariya va amaliyot. Tashkent, 2021.

Pedagogik innovatsiyalar: Gender tengligi va adolatli ta’lim. Bukhara, 2022.

Ta’lim va gender: Amaliy metodikalar. Samarkand, 2023.

Фитрат А. Оила ёки оилани бошқариш тартиблари. – Тошкент: Маънавият, 1998. – 112 б.

Avloniy A. Guliston yoxud axloq. Islom odobidan mumtoz namunalar. – Toshkent, 1993. – 120 b.

Qanday qilib iqtibos keltirish mumkin

Roziqova Hazratqulovna, G. (2025). OLIY TA’LIM MUASSASASI PEDAGOGLARINING GENDER TENGLIGINI TAKOMILLASHTIRISHDA PEDAGOGIK YONDASHUVLAR. Qo‘qon DPI. Ilmiy Xabarlar Jurnali, 5(2). Retrieved from https://ilmiyxabarlar.kspi.uz/index.php/journal/article/view/1632
Ko'rishlar soni: 6