BO‘LAJAK DEFEKTOLOGNING SHAXSIY MAS’ULIYATI UNING KASBIY O‘SISHINI BELGILAYDI.
Referat
Mazkur maqolada bo‘lajak defektologlar kasbiy rivojlanishning asosi - shaxsiy rivojlanish ekanligi, o‘zini o‘zi anglash esa - kasbiy rivojlanish natijasi ekanligi, istalgan natija talabaning o‘quv va kasbiy faoliyatida asosiy omil hisoblanishi keltirilgan. Kasbning shaxsiy ahamiyati kasbiy faoliyatga ma’no berishi va uning samaradorligini oshirishi mumkinligi aks ettirilgan.
Kasbiy mas’uliyatlilik nuqtai nazaridan faoliyat samaradorligining eng muhim va murakkab omili - bu odamning o‘z ishidan qoniqishidir: bajarilgan ishni his qilish va undan qoniqish mehnat unumdorligini oshirishga yordam beradi. Binobarin, ishdan qoniqish nafaqat ishlash samaradorligini oshiradi, balki ishlash samaradorligi ham ishdan qoniqish darajasini oshiradi.
Kalit so'zlar:
Mualliflar haqida
Adabiyotlar ro'yxati
Н.В.Шкляр. Формирование профессиональной компетентности студентов–дефектологов в процессе воспитательной работы. Вектор науки Тольяттинского государственного …, 2017, c 289
Кто такой учитель-дефектолог Академия. “НАДПО, Национальная академия дополнительного профессионального образования.” Nadpo.ru, 26 Aug. 2024, nadpo.ru/academy/blog/kto-takoy-uchitel-defektolog/.
Н.В.Мормужева. Мотивация обучения студентов профессиональных учреждений / Текст: непосредственный // Педагогика: традиции и инновации материалы IV Междунар. науч. конф. 2013. C 160.
А.П.Зарин, В.З.Кантор, Учитель-дефектолог в современном обществе: миссия и проблемы подготовки. 2010, с 128.
Лавская Н.С. Особенности профессиональной деятельности педагога-дефектолога. 2012, с 229.