MAKTABGACHA VA MAKTAB YOSHIDAGI AQLI ZAIF BOLALARNING NUTQINI RIVOJLANTIRISH METODLARI

TO'LIQ MATN:

Referat

Mazkur maqolada maktabgacha va maktab yoshidagi aqli zaif bolalarning nutqini rivojlantirish metodlarining o‘ziga xos xusu­siyatlari yoritilgan. Aqli zaif o‘quvchilarda nutq nuqsonlarini bartaraf etishning samarali yo‘llari va maktabgacha tarbiya muassa­salarida bolalar nutqini o‘stirishga alohida ahamiyat berishga qaratilgan.

Adabiyotlar ro'yxati

Рубинштейн С.Я. Психология умственно отсталого школьника. – М.: «Просвещение», 1986. – С. 40-45, 73.

Войлокова Е.Ф. Особенности использования слов-названий сенсорных эта-лонов дошкольниками с выраженной умственной отсталостью. // Теоретические и прикладные проблемы образования лиц с интеллектуальной недостаточностью. – Санкт-Петербург: Изд. РГПУ им. А.И.Герцена, 2000. – С. 38–40.

Исаев Д.Н. Психическое недоразвитие у детей. Л., 1982.

Лисина М.И. Проблема онтогенеза общения. – М.: «Просвещение», 1986. –С. 143.

Логопедия. / Под ред. Л.С.Волковой., С.Н. Шаховской. – М.: «Владос», 2003. –С. 46.

Фомичёва М.Ф. Воспитание у детей правильного произношения. – М.: «Просвещение», 1989. –С. 56.

Мастюкова Е.М. Этиология нарушений речи. // «Логопедия»: М., 1998. –С. 123.

Смирнова З.Н. Развитие речи учащихся вспомогательной школы в связи с изучением имени прилагательного. – М.: «Просвещение», 1990. –С. 67.

Нуркельдиева Д.А. Методы определения речевой готовности умственно от-сталых детей к обучению в школе. Автореферат диссертации на соискание уче¬ной степени кандидата педагогических наук. – Т.: ТГПУ им. Низами, 2001. –С. 21.

Шиф.Ж.И. Особенности умственного развития учащихся вспомоготельной школы. М., 1965. С. 20-33.

Qanday qilib iqtibos keltirish mumkin

Abidova Zakirovna, Usmonova Yo‘ldashbayevna, N. . S. (2025). MAKTABGACHA VA MAKTAB YOSHIDAGI AQLI ZAIF BOLALARNING NUTQINI RIVOJLANTIRISH METODLARI. Qo‘qon DPI. Ilmiy Xabarlar Jurnali, 5(2). Retrieved from https://ilmiyxabarlar.kspi.uz/index.php/journal/article/view/1607
Ko'rishlar soni: 3