KIMYODA AMALIY MASHG‘ULOTLARNI TURLI XILDAGI MO‘JIZAKOR SO‘ZLARDAN FOYDALANIB O‘QUVCHILARNING E’TIBORINI VA QIZIQISHINI OSHIRISH

TO'LIQ MATN:

Referat

Tabiiy fanlarga asoslangan bilim hamda ko‘nikmalar har bir shaxsning shaxsiy, ijtimoiy va kasbiy faoliyatida katta ahamiyatga ega, ilm- fan va unga asoslangan texnologiyalarni tushunish esa ,,yoshlarni hayotga tayyorlash’’da markaziy o‘rinni egallaydi. Maktab yoshlar uchun o‘z qobilyat va ko‘nikmalarni, shu jumladan ijodiy talantlarni kashf etishda muhim ahamiyatga ega. Kimyo fani dastlab 7-sinfda ilk bor o‘tila boshlanadi. Bu yoshda bolalar yangi fan bo‘lgani uchun dastlabki qiziqishlari baland bo‘ladi. Amaliy mashg‘ulotlarda foydalaniladigan turli reaktivlar , asbob va uskunalar o‘quvchilarda kimyo faniga bo‘lgan qiziqishni yanada oshiradi. O‘qituvchilar kreativ fikirlashni ajrata olishlari, bunday fikirlashga mos shart- sharoitlarni bildirishlari va o‘zlari ham o‘quvchilarga fikirlashda ko‘proq ijodiy yondashishga yordam bera olishni bilishlari lozim. O‘quvchilarning qiziqishini oshirish maqsadida turli xildagi multifikatsion rasmlardan foydalandim.

Adabiyotlar ro'yxati

M.Pardayeva, Z.Sangirova, S.Xasanova [va boshq.]. (2021). Maktab o‘quvchilarida hayotiy ko‘nikmalarni rivojlantirish (tabiiy fanlari) [Matn]:metodik qo‘llanma, Toshkent: Respublika ta’lim markazi, Bakteria press.

U.Sharifxodjayev, D.Norboyeva/ Tarjima- M.Maxsudov. (2020). PISA tadqiqotida kreativ fikirlashni baholash doirasi/Iqtisodiy hamkorlik va taraqqiyot tashkiloti/Umumiy tahrir- / Xalq ta’lim vazirligi- Toshkent.

Sh. Bahronov, S.Qurbonov. (2021). Bolalar uchun yuridik ensiklopediya [Matn] :.-T.:”Adolat” milliy huquqiy axborot markazi.

L.Vlasov, D.Trionov (2017). Kimyodan qiziqarli saboqlar. Toshkent ”O‘zbekiston”

Qanday qilib iqtibos keltirish mumkin

Xudayarova Olimjon qizi , N. (2025). KIMYODA AMALIY MASHG‘ULOTLARNI TURLI XILDAGI MO‘JIZAKOR SO‘ZLARDAN FOYDALANIB O‘QUVCHILARNING E’TIBORINI VA QIZIQISHINI OSHIRISH. Qo‘qon DPI. Ilmiy Xabarlar Jurnali, 5(2). Retrieved from https://ilmiyxabarlar.kspi.uz/index.php/journal/article/view/1580
Ko'rishlar soni: 3