INKLYUZIV TA’LIM SHAROITIDA ALOHIDA YORDAMGA MUHTOJ BOLALARNING MULOQOT KOMPETENSIYASINI SHAKLLANTIRISH
Referat
Mazkur maqolada inklyuziv ta’lim sharoitida alohida yordamga muhtoj bolalarda muloqot kompetensiyasini rivojlantirish muammolari ko‘rib chiqiladi. Muloqot kompetensiyasi bolalarning ijtimoiy integratsiyasi va akademik muvaffaqiyati uchun muhim bo‘lib, uning shakllanishida individual yondashuvlar va innovatsion metodlar muhim ahamiyatga ega. Tadqiqotda alohida yordamga muhtoj bolalar uchun multimodal yondashuvlar, differensial metodlar va hamkorlikda ta’limning ahamiyati hamda maktabdan tashqari faoliyatni samarasi tahlil qilinadi.
Mualliflar haqida
Adabiyotlar ro'yxati
Андриенко Е. В. развитие коммуникативной компетенции учащихся в профильном обучении // Педагогическая наука и образование. — 2010. — №11. — С. 30– 35.
Зотова Н. И. Формирование коммуникативных способностей младших школьников в учебно-воспитательной деятельности // Начальная плюс До и после. — 2011. — № 4. — С. 78–83.
Booth, T., & Ainscow, M. (2002). The Index for Inclusion: Developing Learning and Participation in Schools. Bristol: Centre for Studies on Inclusive Education.
Florian, L. (2014). The Inclusive Classroom: Differentiating with Impact. London: Routledge.
Mitchel, D. (2015). Inclusive Education: Strategies for Teaching Students with Special Needs. London: Routledge.
Сытенко Т. В. Роль коммуникативной компетенции для формирования личности младшего школьника средствами урока и внеурочной деятельности. 2006 г. Электронный ресурс: http://5fan.ru/wievjob.php?id=38601
Овсянникова Е. А. Развитие коммуникативных умений у младших школьников в тренниговой группе // Начальная школа плюс До и после. 2004. № 7. С. 42-44.
Д. В. Чимитова, Н. Н. Климентьева. Особенности развития коммуникативной компетенции младших школьников в условиях школы-интерната.