ВOSHLANG‘ICH SINF O‘QUVCHILARINING MUSTAQIL ISHLARINI TASHKIL ЕTISHNING РЕDAGOGIK USULLARI

TO'LIQ MATN:

Referat

Boshlang‘ich sinf o‘quvchilarining mustaqil ishlarini tashkil etish jarayoni ularning bilim olishga bo‘lgan qiziqishini oshirish, fikrlash qobiliyatlarini rivojlantirish va o‘z-o‘zini nazorat qilish ko‘nikmalarini shakllantirishga xizmat qiladi. Ushbu maqolada boshlang‘ich sinf o‘quvchilari bilan mustaqil ishlashning pedagogik usullari, samarali metodlar va amaliy yondashuvlar tahlil qilinadi. Shuningdek, mustaqil ishlarni rejalashtirish, ularni tashkil etishda o‘qituvchining roli hamda o‘quvchilarning motivatsiyasini oshirish yo‘llari yoritiladi.

Mualliflar haqida

Adabiyotlar ro'yxati

Akilov R “O‘zbekistonda boshlang‘ich ta’limda kompetensiya yondashuvlari”. MDH Ta’lim Jurnali, 2023-y 9(2), Bet: 70-85.

Aliyev N “Mustaqil ishlar va kompetensiyalar: O‘zbekiston va boshqa MDH mamlakatlari tajribasi”. O‘zbekiston Ta’lim Innovatsiyalari jurnali,2024-y 12(1), Bet: 60-75.

3.O‘zbekiston Respublikasi Fanlar akademiyasining tavsiyalari

“Ta’limda innovatsion metodlar va texnologiyalarni qo‘llash” 2022-yil 15-yanvar

2019 yil 29 apreldagi PF-5712-son “O‘zbekiston Respublikasi Xalq ta’limi tizimini 2030 yilga qadar rivojlantirish konsepsiyasini tasdiqlash to‘g‘risida”gi farmonlari

Tolipov O‘.K., Usmonboeva M. Pedagogik texnologiyalarning nazariy va

amaliy asoslari. – T.: “Fan va texnologiyalar” nashriyoti, 2006.

Qanday qilib iqtibos keltirish mumkin

Abduraxmanova , C. (2025). ВOSHLANG‘ICH SINF O‘QUVCHILARINING MUSTAQIL ISHLARINI TASHKIL ЕTISHNING РЕDAGOGIK USULLARI. Qo‘qon DPI. Ilmiy Xabarlar Jurnali, 5(2). Retrieved from https://ilmiyxabarlar.kspi.uz/index.php/journal/article/view/1550
Ko'rishlar soni: 5