BO‘LAJAK O‘QITUVCHINING KASBIY-SUBYEKTIV POZITSIYASINI SHAKLLANTIRISH MEZONLARI

TO'LIQ MATN:

Referat

Ushbu maqolda bo‘lajak o‘qituvchilarning kasbiy-subyektiv pozitsiyasini shakllantirish mezonlari, o‘ziga xos xususiyatlari atroflicha yoritilgan. Bo‘lajak o‘qituvchining kasbiy-subyektiv pozitsiyasining struktural komponentlari sifatida quyidagilar ajratilgan: qiymatli-ma’naviy, reflektiv-baho beruvchi, regulyativ-faoliyat komponentlari va ularning mazmuni izohlangan.

Adabiyotlar ro'yxati

Шакиров, И. А. Исследование студентами педагогических ситуаций как средство формирования профессионально-субъектной позиции : дисс. ... канд. педагог, наук / И. А. Шакиров. — Астрахань. 2000. - 158 с.

Воротникова, А. А. психологические условия становления профессиональной компетентности будущего педагога : дис. ... канд. психол. наук / А. А. Воротникова. - М., 1998. – 26 с.

Абдалина, JI. В. Психолого-акмеологическая модель развития профессионализма педагога: автореф. дисс. ... д-ра психол. наук / Л. В. Абдалина. - Тамбов, 2008. - 54 с.

Волкова В.Н. Субъектность педагога: теория и практика: Автореферат дис. … д-ра. пед. наук. – М., 1998. – 50 с.

Qanday qilib iqtibos keltirish mumkin

Ilmurodov Xolberdiyevich , S. (2025). BO‘LAJAK O‘QITUVCHINING KASBIY-SUBYEKTIV POZITSIYASINI SHAKLLANTIRISH MEZONLARI. Qo‘qon DPI. Ilmiy Xabarlar Jurnali, 5(2). Retrieved from https://ilmiyxabarlar.kspi.uz/index.php/journal/article/view/1507
Ko'rishlar soni: 3