RAQAMLI TEXNOLOGIYALAR VOSITASIDA TALABALARNI LOYIHAVIY-DASTURIY KOMPETENSIYASINI SHAKLLANTIRISH METODIKASI

TO'LIQ MATN:

Referat

Raqamli texnologiyalar vositasida talabalarning loyihaviy-dasturiy kompetensiyasini shakllantirish metodikasi tahlil qilinadi. Ushbu metodika zamonaviy raqamli vositalardan foydalangan holda talabalarning amaliy bilim va ko‘nikmalarini rivojlantirishga qaratilgan. Loyihaviy va dasturiy kompetensiyalarni shakllantirishda interaktiv o‘qitish usullari, virtual laboratoriyalar, muammoga yo‘naltirilgan yondashuv va jamoaviy ish prinsiplari asosida samaradorlikni oshirish yo‘llari ko‘rib chiqilgan.

Adabiyotlar ro'yxati

Zokirov, N. (2023). Raqamli texnologiyalar asosida talabalarning loyihaviy-dasturiy kompetensiyasini shakllantirish usullari. Innovatsion ta’lim texnologiyalari jurnali, 1(1), 89–95.

Gulzoda, T. (2024). Raqamli texnologiyalar muhitida bo‘lajak o‘qituvchilarning kasbiy pedagogik mahoratini oshirish mexanizmlarini takomillashtirish. Ta'lim, fan va innovatsiya, 1, 112–118.

Ismoilov, H. (2020). Raqamli ta’lim muhitida fanlararo integratsiyani qo‘llashning ta’lim samaradorligiga ta’siri: Xalqaro tajribalar va rivojlanish istiqbollari. O‘zbekiston pedagogika jurnali, 5(2), 67–75.

Karimov, U. (2019). Raqamli ta’limning zamonaviy tendensiyalari va talabalarning loyihaviy kompetensiyalarini shakllantirish. Ta’lim innovatsiyalari jurnali, 4(3), 89–95.

Sodiqov, T. (2022). Kreativ ta’lim: Innovatsiya va samaradorlik. Xalqaro konferensiya materiallari, 2, 44–50.

Tashmatova, G. (2024). Raqamli texnologiyalar muhitida bo‘lajak o‘qituvchilarning kasbiy pedagogik mahoratini oshirish mexanizmlarini takomillashtirish. Ta'lim, fan va innovatsiya, 1, 112–118.

Usmonov, Z. (2020). Raqamli ta’lim muhitida talabalarning dasturiy kompetensiyalarini rivojlantirish metodikasi. Oliy ta’lim muammolari, 6(2), 78–85.

Xudoyberdiyev, B. (2021). Raqamli texnologiyalar yordamida talabalarning loyihaviy ko‘nikmalarini shakllantirish. Pedagogik mahorat jurnali, 7(3), 101–107.

Yuldashev, M. (2022). Raqamli ta’limda kreativ yondashuvlar va ularning samaradorligi. Ta’lim texnologiyalari ilmiy jurnali, 8(2), 44–50.

Qanday qilib iqtibos keltirish mumkin

O‘rinov Suyunovich , S. (2025). RAQAMLI TEXNOLOGIYALAR VOSITASIDA TALABALARNI LOYIHAVIY-DASTURIY KOMPETENSIYASINI SHAKLLANTIRISH METODIKASI. Qo‘qon DPI. Ilmiy Xabarlar Jurnali, 5(2). Retrieved from https://ilmiyxabarlar.kspi.uz/index.php/journal/article/view/1468
Ko'rishlar soni: 4