PEDAGOGIK TAJRIBA-SINOV IISHLARINI TASHKIL ETISH VA O‘TKAZISH METODIKASI
Referat
Ushbu maqolada pedagogik tajriba-sinov ishlarini tashkil etish va o'tkazish, maqsadi va vazifalari haqida ma’lumotlar berilgan. Pedagogik tajriba-sinov ishlari ta’lim jarayonini muvaffaqiyatli tashkil etishning muhim omillaridan biri ekanligi ta’kidlangan.
Tajriba-sinov jarayonida informatika va axborot texnologiyalari fanini о‘qitish mazmuni, o’qituvchilarning bilim darajasini aniqlash hamda solishtirish, tajriba-sinov ishlarini tashkil qilishda malaka oshirish jarayonining oʻziga xos xususiyatlarini inobatga olgan holda, aniqlovchi va ta’kidlovchi bosqichdagi ishlab chiqilgan tavsiyalar asosida tajriba oʻrganilganligi bayon qilingan. Aniqlovchi tajriba-sinov ishlarida asosan malaka oshirish jarayonida informal ta’limdan foydalanish darajasini aniqlashga qaratilgan.
Kalit so'zlar:
Mualliflar haqida
Adabiyotlar ro'yxati
Begimkulov, U. Sh., Djurayev, R. X., Isyanov, R. G., Sharipov, Sh. S., Adashboyev, Sh. M., & Soy, M. N. (2011). Pedagogik ta’limni axborotlashtirish: nazariya va amaliyot. Monografiya. Toshkent, 177.
Avliyoqulov. N.X, Musayeva N.X. Pedagogik texnologiya “Tafakkur Bo’stoni” Toshkent 2012 yil.
Mavlanova R.A. Arabova M.A. Saloxitdinova G. “Pedagogik texnologiya” O’zbekiston fanlar akademiyasi fan nashriyoti. 2008 yil.
В. Xodjayev, A. Choriyev, Z. Saliyeva, “Pedagogik tadqiqotlar metodologiyasi” darslik. “IQTISODIYOT DUNYOSI”. Toshkent. 2018 yil.
www.pedagog.uz
www.ziyonet.uz