INKLYUZIV TAʻLIM BOʻYICHA RESPUBLIKADA OLIB BORILGAN VA OLIB BORILAYOTGAN FAOLIYAT

TO'LIQ MATN:

Referat

Alohida ehtiyojli bolalar ham sogʻlom tengdoshlari bilan birgalikda oʻz qobiliyati darajasida faoliyat koʻrsatishi, taʻlim olishi, kasb-hunar oʻrganishi va oʻz qobiliyatini rivojlantirishi mumkin. Inklyuziv taʻlim maqsadga muvofiq tarzda tashkil etilsa, maxsus yordamga muhtoj bolalar ijtimoiy tomondan himoyalanadilar, ijtimoiy hayotda teng huquqli ekanliklarini, oʻz tengdoshlari bilan birga bilim olishlari mumkinligini his etadilar.

Adabiyotlar ro'yxati

O‘zbekiston Respublikasi Ta’lim to‘g‘risidagi Qonuni/Toshkent sh., 2020-yil 23-sentabr, O‘RQ-637- son.

O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining alohida ta’lim olish ehtiyojlari bo‘lgan bolalarga ta’lim- tarbiya berish tizimini yanada takomillashtirish chora - tadbirlari to‘g‘risidagi qarori -4860 13.10.2020.

O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining O‘zbekiston Respublikasi Maktabgacha ta’lim tizimini 2030-yilgacha rivojlantirish konsepsiyasini tasdiqlash to‘g‘risida qarori PQ-4312 08.05.2019.

Shomaxmudova R.Sh. Maxsus va inklyuziv taʼlim (uslubiy qoʻllanma).

“Inklyuziv ta’lim” muvaqqat Nizomi. 2005.

Imkoniyati cheklangan bolalar va o`smirlar uchun inklyuziv ta’limni tashkil etish toʻgʻrisida muvaqqat NIZOM. – O`RXTV. – T., 2005.

Roy M.K. Inklyuziv sinflarda oʻquvchilar ehtiyojlarini anglash va bu ehtiyojlarni qondirish. – Toshkent-YUNESKO, 2004.

Ta’lim hamma uchun milliy dasturini joriy qilish masalalari // ilmiy-amaliy konferensiya materiallari. – Toshkent, 2005.

Fayziyeva U., Nazarova D., Kolbayeva X.J. Eshitishida muammolari boʻlgan bolalar inklyuziv ta’limi. – Toshkent: O`XTV Avloniy nomidagi XTRXMOMI, BMT, 2005.

Fayziyeva U.Yu., Abdurazakova D. Do‘stona munosabat muhitidagi maktab. – Toshkent: O`XTV Avloniy nomidagi XTRXMOMI, BMT, 2005.

Qanday qilib iqtibos keltirish mumkin

Abdubannobova Abdurashid qizi, M. (2025). INKLYUZIV TAʻLIM BOʻYICHA RESPUBLIKADA OLIB BORILGAN VA OLIB BORILAYOTGAN FAOLIYAT. Qo‘qon DPI. Ilmiy Xabarlar Jurnali, 5(2). Retrieved from https://ilmiyxabarlar.kspi.uz/index.php/journal/article/view/1351
Ko'rishlar soni: 7